Registres de l'Eglise Aristotélicienne
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -11%
Smartphone 6.36 ” Xiaomi 14 (12 Go / 256 Go
Voir le deal
641 €

Ontvangst van de bisschoppen en aartbisschoppen

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Ontvangst van de bisschoppen en aartbisschoppen Empty Ontvangst van de bisschoppen en aartbisschoppen

Message par MrGroar Lun 1 Déc - 16:14

Geachte collega’s en ambtgenoten, geachte monseigneurs,

In naam van alles dat heilig is, namens de geestelijkheid van de Heilige Roomse Aristotelische Kerk, heet ik u van harte welkom en bedank ik u voor het bezoeken en raadplegen van onze Algemene Registers !

Alvorens u verder gaat, wil ik u verzoeken de folder te lezen, welke voor alle bezoekers geldt en eveneens om de folder te lezen welke voor alle officiële afgevaardigden geldt.

Zoals u waarschijnlijk nu wel zult weten, worden de Registers van de Heilige Aristotelische Kerk op een universele wijze gecentraliseerd.
En het zijn u hier aanwezig, Bisschoppen en Aartsbisschoppen, welke verantwoordelijk zijn voor het beheer van deze registers.
Men ziet reeds glimlachen op uw gezichten verschijnen, en men hoort het geluid van het plezier in de stemmen van sommigen, want u bent trots dat u deze officiële functie krijgt toegewezen. Maar ik zal u gelijk gerust stellen. Wanneer deze verantwoordelijkheid een te grote last voor u blijkt te zijn, mag u dit altijd delegeren aan een klerk in uw bisdom. Nochtans blijft u niettemin de eindverantwoordelijke voor het welzijn van de registers van uw bisdom, welke niet overdraagbaar is.

Als compensatie voor deze ondankbare taak die u toebedeeld krijgt, wordt u speelruimte gegeven voor wat betreft uw persoonlijke organisatie. Zo kunt u uw registers op alfabetische volgorde zetten, kunt u kleuren gebruiken, kunt u toegang verlenen aan uw andere klerken of afgevaardigden, enz. Is het leven niet geweldig?

U kunt mij zelfs vragen om de gang van zaken in overeenstemming te brengen met de normale gang van zaken binnen uw eigen bisdom: Illustratie, tekst, enz…
Daarentegen kan ik u geen volledige zeggen schap in uw registers toestaan, omdat ik zelf de gang van zaken wil blijven controleren en corrigeren waar nodig*

Teneinde u volledige toegang tot alles te geven, kunt u alle sleutels verkrijgen. Om ze te verkrijgen hoeft u niets anders te doen dan erom te vragen. Op verzoek kan elke bisschop, mits hij een lijst aanlevert met daarop de namen van de aangewezen geestelijken, toegang verkrijgen voor hen die hij geschikt acht**.
De aartsbisschoppen bezitten in die zin een nog veel groter volmacht*** Hij kan alle gangen van zijn bisdom groeperen en alle namen der lagere geestelijken laten inschrijven ****.

Nu u dit weet, Wens ik u een goed beheer van de Aristotelische Registers!
Moge de Almachtige u begeleiden!


Opgemaakt te Rome, op den 25ste oktober 1456,
MrGroar Von Valendras, Kardinaal National Electeur van de Franstalige Pauselijke Consistoire
Aartsdeken van Rome, Algemeen plaatsvervanger van de Provincie Bourges, Groot Prior van de Teutoonse Orde en Hoofdverantwoordelijke voor de Aristotelische Registers.


Ontvangst van de bisschoppen en aartbisschoppen Sceauj

*HRP: Het aantal subfora wordt door u aangegeven en door mij ingevoegd, maar weet dat de grens van de subfora gauw bereikt is…

** Een groep kan worden aangewezen binnen het forum van uw bisdom, dit dient u zelf aan te geven. U kunt ook een klerk aanwijzen, welke het woord voor u doet.

*** Het beheer van de groep binnen het forum van uw bisdom kan door u, maar ook door een afgevaardigde binnen uw bisdom, worden bijgehouden.

**** U kunt een klerk aanwijzen of een andere afgevaardigde binnen uw bisdom, welke zich bezig zal houden met het bijhouden van de registers der sacramenten. U mag dit zelf beslissen en organiseren, aangezien het uw eigen forum is. Echter dient u een mogelijke wijziging hierin wel even te melden.
MrGroar
MrGroar

Nombre de messages : 55
Age : 44
Paroisse : Un peu partout à la fois
Charges au sein de l'Eglise : Cardinal National Electeur francophone, Vicaire Général de Bourges, Grand Prieur de l'Ordre Teutoniq
Date d'inscription : 25/10/2008

Fiche d'Etat-Civil
Baptisé(e): Oui Oui
Marié(e): Ordonné(e) - Mariage impossible
Mort(e): Non

http://www.le317.fr

Revenir en haut Aller en bas

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum